Outlander DPS 450/570

Outlander DPS 450_570.png
Outlander DPS 450_570 T 82900.png
cq5dam.web.1322.1322.jpeg
adasd.jpeg
82500.jpeg
Outlander.PNG
Outlander_450_T PRODPS-page-001.jpg
Outlander DPS 450_570.png
Outlander DPS 450_570 T 82900.png
cq5dam.web.1322.1322.jpeg
adasd.jpeg
82500.jpeg
Outlander.PNG
Outlander_450_T PRODPS-page-001.jpg

Outlander DPS 450/570

82,500.00

Høyere forventninger, ikke høyere pris. Få den terrengytelsen du forventer fra Can-Am. En mer komfortabel to-seter kjøreopplevelse som enkelt og raskt kan konverteres til en en-seter.

ROTAX 450 OG 570 MOTORALTERNATIVER

KATEGORIENS BESTE YTELSE

Velg blant enten en 38 hk ensylindret, væskekjølt Rotax 450 firetakter, eller en 48 hk, åtte ventilers, væskekjølt SOHC Rotax 570 V-Twin. De velprøvde Rotax-motorene gir uovertruffen kraft og ytelse samtidig som de er både pålitelige og effektive. Bruk intelligent Throttle Control (iTC) for spenning gjennom krevende forhold.

TRI-MODE DYNAMISK SERVOSTYRING (DPS)

PRESISJONSKONSTRUERTE KJØREEGENSKAPER

ET GJENNOMBRUDD PÅ ATV MARKEDET

EKSKLUSIV ABS INNOVASJON 

Anti-Lock Bremse System (ABS) opprettholder stabilitet ved bremsing på alle typer underlag og gir presis og forutsigbar respons ved å hindre at hjulene låser seg. Spesielt utviklet og testet for terrengbruk. Can-Am ABS-systemet griper inn bare når du virkelig trenger det.

Tri-Mode dynamisk servostyring (DPS) gir enkel styreassistanse til føreren, og tilpasser nivået til kjøretøyets hastighet. Ved lavere hastighet økes servoen for å redusere anstrengelsen med å styre, mens den i høyere hastigheter reduseres for å gi føreren maksimal følelse med styringen. Dessuten er det mulig å velge mellom tre posisjonermodier for å passe med hver førers preferanse.

12" ALUMINUM FELG MED 25" DEKK

SLITESTERKE HJUL

Senterløs 12" aluminum felg reduserer vekt og tilbyr forbedret styrke på strategiske områder. På felgen sitter et 25" Carlisle Trail Wolf dekk for for robust ytelse i tøft terreng og ved skiftende forhold.

UAVHENGIG FJÆRING BAK MED BAKOVERRETTET LEDDARM (TTI)

ELIMINERER ENDRINGER I SKRUBBING OG CAMBER

Bransjens eneste uavhengige hjuloppheng bak der bakhjulene går opp og ned langs en vertikal linje i stedet for en mer besværlig pendelbevegelse. Den er også strategisk konstruert for å gi enkle og direkte kjøreegenskaper, optimalt veigrep og effektiv overføring av kraften til bakken. Med 5 forhåndsbelaste innstillinger på støtdemperne og 22 cm fjæringsvei, spiser Outlander ulendt terreng til frokost og holder føreren komfortabel og fokusert på vei valget.

DOBBEL A-ARM FJÆRING FORAN

BEDRE FØLELSE MED STYRINGEN

Inkluderer stupkontrollgeometri for bedre kjøring i svinger og bedre bremsedynamikk for kjøretøyet. 22,9 cm fjæringsvei gir bedre komfort på veien og bedre ytelse i ulendt terreng.

Add To Cart