Outlander 450 T3

Outlander 450 T3 74900,-1.png
Outlander 450 T3 74900,-2.png
Outlander 450 T3 74900,-.png
Outlander_450_T-page-001.jpg
Outlander 450 T3 74900,-1.png
Outlander 450 T3 74900,-2.png
Outlander 450 T3 74900,-.png
Outlander_450_T-page-001.jpg

Outlander 450 T3

74,900.00

Det helt nye Outlander er utformet med målet om å få jobben gjort. Pakken gir mer ytelse enn du trenger for å transportere, dra, vinsje mm. Vi sier ikke at den kommer til å gjøre jobben lett, bare lettere.

KATEGORIENS BESTE YTELSE

Drives av en 38 hk ensylindret, væskekjølt Rotax 450 firetakters motor. De velprøvde Rotax-motorene gir uovertruffen kraft og ytelse samtidig som de er både pålitelige og effektive. Bruk intelligent Throttle Control (iTC) for spenning gjennom krevende forhold

UAVHENGIG FJÆRING BAK MED BAKOVERRETTET LEDDARM (TTI)

ELIMINERER ENDRINGER I SKRUBBING OG CAMBER?

Bransjens eneste uavhengige hjuloppheng bak der bakhjulene går opp og ned langs en vertikal linje i stedet for en mer besværlig pendelbevegelse. Den er også strategisk konstruert for å gi enkle og direkte kjøreegenskaper, optimalt veigrep og effektiv overføring av kraften til bakken. Med 5 forhånds innstillinger på støtdemperne og 22 cm fjæringsvei, spiser Outlander ulendt terreng til frokost og holder føreren komfortabel og fokusert på veivalget.

DOBBEL A-ARM FJÆRING FORAN

BEDRE FØLELSE I STYRINGEN

Inkluderer stupkontrollgeometri for bedre kjøring i svinger og bedre bremsedynamikk for kjøretøyet. 23 cm fjæringsvei gir bedre komfort på veien og bedre ytelse i ulendt terreng.

VISCO-LOK FRAMHJULSDIFFERENSIAL MED AUTOMATISK LÅSING

BEDRE FØLELSE I STYRINGEN

Can-Ams Visco-Lok-system er et av markedets mest førervennlige konstruksjoner, siden det progressive differensialsystemet foran låses automatisk uten at du trenger å trykke på  knapper eller holde spaker. Så snart 4x4 er valgt, overfører systemet intelligent kraft fra forhjulet som slurer til motsatt hjul med veigrep, og hindres ikke av hastighets- eller omdreiningsbegrensninger.

Add To Cart